Tuesday, October 30, 2007

Rahsia Jana Pendapatan di Rumah

Add to Technorati Favorites


Situasi 1:
Anda banyak hutang (keliling pinggang). Sampai tak ingat siapa nama pemiutang-pemiuntang anda. nak buat loan, dah banyak kali dah. Kononnya nak gali lubang tutup lubang tapi sampai sekarang...lubang makin banyak di gali, yang dah lama digali tak tertutup-tutup.

Situasi 2:
Anda nak buat pinjaman dengan bank tapi nama dah blacklist. Nak pinjam ALONG...bahaya wooo! Nak pinjam dengan adik-beradik...faham-faham aje le...

Situasi 3:
Anda teringin sangat nak tambah pendapatan. Harap gaji, berapa sen lah sangat. kadang-kadang, hari ni gaji...esok lusa dah habis...beli itu, beli ini. Teringin jugak sebenarnya nak beli aksesori kereta. Bagi yang Perempuan, teringin sanat nak ada mekap yang best, berjenama sikit, baru ada kelasss. Sekali-sekala teringin jugak nak bagi mak ayah, pasangan dan anak-anak hadiah yang best-best.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jangan susah hati...duit sebenarnya boleh dicari...Ketahui rahsia menjana duit dengan sangat mudah hanya dari rumah tanpa perlu ke pejabat, beratur di traffic light, atau mengadap muka bos yang tak berhati perut di pejabat (klik kat sini untuk ketahui dengan lebih lanjut) .



Jangan lepaskan peluang ini jika nada tak mahu menyesal. Ramai di luar sana yang dah berjaya mencecah pendapatan berpuluh-puluh ribu ringgit Malaysia (sehingga RM40,000) . Malah ada yang berhenti kerja kerana pendapatan yang sangat lumayan dan kerjanya mudah gila, duit pulak mencurah-curah masuk ke dalam akaun bank anda. Kalau nak tau lebih lanjut klik kat sini atau pada banner di atas. Anda akan didedahkan dengan pengalaman orang-orang yang terdahulu dalam bidang ini.



Add to Technorati Favorites

No comments: